T-Mobile beschikt nét als de voorgaande jaren over een uitgebreide en diverse voorraad van iPhone 6S’en. Dit komt mede door de grote internationale aanwezigheid van het T-Mobile netwerk. Daarbij is niet alleen de voorraad goed, ook de (bijbetalings)prijzen érg scherp neergezet. Vaak kan alleen Tele2 net zulke goeie prijzen bieden (of soms iets goedkoper zelfs..). Wellicht zeker interessant sinds Tele2 haar eigen 4G netwerk heeft.
Een welkome en nieuwe verrassing is dat de iPhone 6S nu ook leverbaar is geworden bij United Consumers. en hoe; bijna 2 euro korting extra per maand! Deze aanbiedingen gaan uit van de iPhone 6S met 16GB opslagruimte voor bijvoorbeeld foto’s, video’s, muziek en Apps. Er zijn ook twee modellen met meer opslagruimte, namelijk 64GB en 128GB.
T-Mobile’s abonnementen: “Stel Samen & Stel Bij”
De afgelopen jaren is het een trend geworden om flexibele abonnementen aan te bieden en eventueel een aanvullende bundel voor het gespreid betalen van bijvoorbeeld je iPhone 6S. Ook T-Mobile snapt en ziet dit en heeft daar een oplossing voor gevonden die érg hot is.
Keuze uit één (1) of twee (2) jarige Sim Only T-Mobile abonnementen
Ook bij T-Mobile kan je kiezen uit een simonly abonnement voor één jaar of twee jaren. Voor het toestel kun je het beste een tweedehands toestel of nieuw toestel los aan schaffen. Sinds 1 januari 2017 geldt er voor het betalen van een toestel op afbetaling dat u hiervoor een BKR toetsing ontvangt. Een T-Mobile abonnement kan je afsluiten bij T-Mobile.nl zelf of via een webshop c.q. tussenpersoon. Wij adviseren je echter om je abonnement (nieuw of verlenging)via een webshop af te sluiten, omdat de combinatieprijs goedkoper kan uitpakken. Hoe dit mogelijk is? De webshops geven namelijk een deel van hun marge weg om competitief te zijn, waardoor ze het interessanter maken om via hun je abonnement af te sluiten. Deze kortingen kunnen écht hoog oplopen en over het algemeen krijg je betere service!
Samenvatting eigenschappen iPhone 6S
- 3D Touch; door harder op het scherm te drukken zijn er nieuwe interacties mogelijk.
- Het kleurenpallet is iets uitgebreider, namelijk zilver, grijs, roségoud & goud
- Apple heeft qua hoeveelheid opslag gekozen voor; 16GB, 64GB en 128GB
- De mogelijkheid om 4K video’s te schieten.
- Foto’s met maar liefst 12 Megapixels (achterzijde) en 5 Megapixels voor bijvoorbeeld “selfies”
- Verdere specificaties: iOS 9, A9-processor en een snellere grafische chip
De toestelprijzen van de IPhone 6S 64 gb i.c.m. een telfort abonnement kloppen niet.
Dit zijn de prijzen van een 16 gb toestel.
Hier kwam ik helaas bij het bestellen achter…
Met vriendelijke groet,
Jeroen Nijmeijer
Dag Jeroen,
Wat vervelend om te horen. Wij zijn er ingedoken en je hebt gelijk. Klopt het dat je jouw nieuwe telefoon + abonnement bij Mobiel.nl hebt afgesloten? Wij verwijzen naar de juiste 64GB pagina, maar intern wordt deze bij Mobiel doorverwezen naar het 16GB model in combinatie met Telfort. Wij hebben Mobiel.nl hiervan op de hoogte gebracht en hopen dat zij dit snel opgelost hebben.
Heb jij hierover al contact gehad met Mobiel? Je kunt je inprinciepe beroepen op je “herroepingsrecht” en het toestel in dichte toestand terugsturen. Het blijft uiteraard wel erg vervelend. Mocht je ergens tegenaan lopen, laat je het ons dan weten? Dan zullen wij jou helpen om alles zo spoedig als mogelijk op te lossen!
Hallo, bedankt voor de snelle reactie.
Ik werd echter doorverwezen naar de site van United Consumers. Daar kwam ik er voor het afsluiten achter dat het niet de 64 gb versie betrof. Het klopt dat er bij meerdere sites deze fout voorkomt. Ook bij aanbiedingen met T-mobile werden de prijzen van een 16 gb versie weergegeven bij een 64 gb versie op jullie site. Het lijkt er dus op dat er meer fout is dan alleen een doorverwijzing bij Mobiel.nl.
Dag Jeroen,
Bij United Consumers zien wij inderdaad dat zij een “drop-down” box hebben in hun formulier. Deze staat standaard op “16GB” je kunt daar verschillende toestellen selecteren. De prijzen zijn wel gewijzigd zien wij. We zullen ook nog even contact opnemen met United Consumers. Is het inmiddels gelukt om het toestel te bestellen?
Nee nog niet. Ik moet eerst even de teleurstelling verwerken van de lage, Helaas misleidende, prijzen die ik heb gezien .
Maar ik hou het in de gaten. Fijn dat jullie er zo bovenop zitten!
Dag Jeroen,
Het probleem is opgelost! Wij hebben alles nog eens dubbel gecontroleerd en de goedkoopste modellen uitgezocht en klaargezet. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan helpen wij jou graag. Nogmaals excuses voor het ongemak.