2013 – De laatste maanden van 2012 waren zeer succesvol voor T-Mobile. Met name de iSmart 300 en 200 belminuten abonnementen waren zeer geliefd nu met 9 maanden 50% korting! Dit abonnement is ver weg het populairst onder onze bezoekers, en aldus T-Mobile Nederland. Het toestel dat het vaakst over de toonbank is gegaan is de iPhone 4S met 16GB geheugen.
Met het iSmart abonnement van T-Mobile haalt u alles uit uw nieuwe iPhone 4S. Absoluut een aanrader voor iedereen die altijd en overal online wilt zijn!
[signoff predefined=”Custom Signoff”]Internet verbruik: Verschillende onderzoeken tonen aan dat +/- 450 MB ruim voldoende is om een maand lang online te kunnen zijn.[/signoff]
De iSmart abonnementen van T-Mobile komen in bundels vanaf 150 tot 1000 belminuten en nu met onbeperkt internet zodat je zorgeloos online kunt zijn. Momenteel is T-Mobile de enige provider met ONBEPERKT internet. Mocht je bij T-Mobile dus toch iets over je internet bundel gaan, dan zit je met het iSmart 300 abonnement van T-Mobile veilig.
*Onbeperkt internet van T-Mobile
Onbeperkt internet is wordt bij de iSmart abonnementen van T-Mobile mede mogelijk gemaakt door een “Onbeperkt Internet Voordeel bundel”. Met deze Voordeel bundel voorkom je onverwacht hoge kosten achteraf voor het gebruik van internet. De snelheid van het internet zal na het limit wel worden verlaagd naar 64kbps.
* 64 kbps is alsnog voldoende om het nieuws of je email te lezen. Natuurlijk bezit de iPhone 4S ook nog WiFi waarmee je prima kunt surfen en de laatste updates van facebook, twitter en andere Social Media kunt binnen halen! *Lees onderaan dit artikel meer over de Onbeperkt internet voordeelbundel van T-Mobile!
Ben je er toch nog niet helemaal uit, of zit je nog met een vraag? Geen probleem, stel dan jouw vraag aan onze redactie door deze onder dit artikel in te vullen. Wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
[signoff predefined=”Custom Signoff”]Onbeperkt Internet (Voordeelbundel ter waarde van € 4,95 per maand) zal 12 maanden lang gratis aangeboden worden bij een één- en tweejarige abonnement van T-Mobile.[/signoff]
T-Mobile | Maandlasten | Belminuten | sms | Internet bundel | Max internet speed |
iSmart 75 | € 19,10* | 75 | 2500 | 1 GB | 14.4 Mbps |
iSmart 150 | € 22,62* | 150 | 2500 | 1,25 GB | 14.4 Mbps |
iSmart 200 | € 25,16* | 200 | 2500 | 1,50 GB | 14.4 Mbps |
iSmart 300 | €30,25* | 300 | 2500 | 1,75 GB | 14.4 Mbps |
iSmart 500 | €37,87* | 500 | 2500 | 2 GB | 14.4 Mbps |
iSmart 750 | €49,75* | 750 | 2500 | 2 GB | 14.4 Mbps |
* 9 maanden korting bij een 2 jarig abonnement |
Extra informatie van T-Mobile website: Aan of uitzetten van Onbeperkt Internet:
Elke Voordeelbundel kun je eenvoudig aan- en uitzetten. De Voordeelbundels zijn minimaal één maand geldig. Daarna kun je ze op elk moment uitzetten. Stel dat je een Voordeelbundel na een maand en drie dagen wilt opzeggen, dan brengen we je ook alleen die maand en drie dagen in rekening.
Het aan- of uitzetten van een Voordeelbundel doe je via My T-Mobile of door naar de T-Mobile Klantenservice te bellen op 06-2400 1200 (tegen je beltarief*).
Hallo,
Klopt het dat de abonnementen van t-mobile flink omhoog gaan? Ik las dit op nu.nl maar zie dat alle prijzen nog goed zijn.
Weten jullie wanneer de nieuwe prijzen ingaan? Ik wil graag een t-mobile abonnement, ben er eindelijk uit (mede dankzij jullie 🙂 ) dat het een ismart 200 abbo wordt met de iPhone 4s.
Maar als dat abonnement straks dik 40 euro per maand gaat kosten dan weet ik het nog niet..
Alvast bedankt voor uw antwoord!!
Tim
Beste Tim,
Dat klopt. Na 5 maart zullen de abonnementen van T-Mobile fors duurder gaan worden.
Vooral de iSmart abonnementen zullen behoorlijk duurder worden. De goedkoopste bundel kost nu nog €29,50 per maand, het lijkt erop dat voor deze zelfde bundel straks €37,50 betaald moet worden. Je krijgt hier wel een datalimiet van 1.000MB voor. Voorheen kreeg je bij de bundel van 75 belminuten 500MB internet.
Al met al lijken de iSmart abonnementen dus gemiddeld €15 duurder te worden vergeleken met de huidige abonnementen.
Je doet er dus goed aan om voor 5 maart je definitieve keuze te maken, en wij adviseren deze dan voor 2 jaar vast te laten zetten.
Hallo Redacti,
Ik lees ook net jullie artikel over de nieuwe tarieven.. Bedankt voor jullie reactie en maar snel een abonnement afsluiten dus! 😉
Tim
Hallo, ik ben eindelijk overtuigd dat de iphone geschikt is voor mij. nu zie ik een aanbieding staan. tmoblie iphone 4S 16 GB ismart 300 voor 42,50 . dan staat er onder 0,09 cent per min/sms/mms/mb en sin basis per kwartaal 2,50. Is er iemand die mij kan uitleggen wat dit precies betekent? En kan ik als ik via internet bestel naar de shop als er iets mis is met de iphone? Of moet ie dan opgestuurd worden zodat ik hem maanden kwijt ben zonder leen toestel, dit heb ik namelijk vernomen van iphone bezitters. Graag Uw reactie.
gr.
Marian
Beste Marian,
Wij kunnen ons jouw zorgen heel goed begrijpen, maar hebben zelf helaas geen kennis en ervaring bij dergelijke voorvallen. Wij weten dat uitval / of defecten aan de iPhone toestellen zeer zelden voorkomen, en dat voorwaarden van de meeste webshops zijn zeer duidelijk en goed zijn.
0,09 cent per min/sms/mms/mb –> Dit betekent dat je gemiddeld een bedrag betaald van 9 cent per belminuut, of sms of per MB binnen je bundel.
Wat “Sin basis per kwartaal 2,50” betekend snappen wij niet in combinatie met een abonnement. Heb je dit toevallig zien staan bij een Simonly Basis abonnement?
Wat betreft je vragen over een defect aan een iPhone toestel kunnen wij het volgende melden:
Defect bij ontvangst:
Indien je jouw bestelling ontvangen hebt en hierbij constateert dat het toestel defect is, kan dit bij de meeste webshops direct omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. Om aanspraak te kunnen maken op deze procedure moet wel aan de voorwaarden van de webshop zijn voldaan. Meestal melding van jouw probleem binnen 48 uur tot 14 dagen na ontvangst.
Defect binnen 2 jaar = garantie:
De garantie van jouw iPhone loopt via Apple zelf. Bij eventuele defecten helpt Apple Nederland je verder. Dit kan middels een reparatie, of een omruiling van het product (afhankelijk van onder andere de leeftijd van de iPhone en datum van aankoop). Doordat de garantie rechtstreeks door de fabrikant wordt afgehandeld, kan jouw probleem sneller verholpen worden.
Conclusie:
Onze ervaring tot dusver leert ons dat de procedure niet lang hoeft te duren. Maar mocht er iemand zijn die hier wel ervaring mee heeft, dan vernemen wij dit graag.
Hallo,
ik heb een vraag. Is het iSmart 200 abonnement €24,75 mét of zónder de 50% korting over de eerste 3 maanden? Als het namelijk na de 3 maanden €49,50 kost, is dit abbonement voor mij veel te duur.
Gr. Zoë
Beste Zoë,
Na 3 maanden wordt het abonnement inderdaad €49,50 per maand voor de resterende contractsperiode. Wij zijn het met je eens dat dit een stevig bedrag is voor slechts 200 belminuten per maand. Je krijgt hier echter wel onbeperkt internet voor!
Wij raden aan om eens naar Hi, Telfort of Tele2 te kijken. Deze abonnementen zijn net zo goed, maar bieden een veel beter prijs / prestatie.
Succes met je keuze!
Het is godvergeten abnormaal duur tegenwoordig welk abb. je ook kiest.
Te associaal voor woorden gewoon. En wie vullen hun zakken?……juist, de bobo’s.
Dan maar lekker met je oude toestel door blijven bellen. We zullen ze toch een x op de knieën krijgen die aanbieders? Succes
Beste Michel,
Wij begrijpen jouw reactie heel goed. De prijzen voor abonnementen zijn eigenlijk altijd wel aan de hoge kant geweest. Nu mensen steeds minder bellen, hebben providers het gebruik van internet flink duurder gemaakt. Indien je ook nog een redelijke beller bent (200 min +) dan worden de abonnementkosten duurder dan je bijvoorbeeld voor (vast)bellen + TV + Internet betaald. En daar zijn wij het wel met je eens, dat dit niet in de juiste verhouding staat.
Kunnen wij je verder helpen met het vinden van het juiste (sim only) abonnement?
Mvg,
De Redactie.